מעבר משרד – איך לתכנן?

אחת הנקודות החשובות בתכנון מעבר משרד היא בחירת חברת הובלות אמינה. אנו יכולים לומר בביטחון שחברת אולג הובלות היא הבחירה הטובה ביותר אם אתם מחפשים מקצועיות ומהירות ורוצים להיות בטוחים שרכושכם יגיע ליעד במצב מושלם. אז איך להתכונן נכון למעבר משרד?

להלן מספר המלצות מהמומחים שלנו:

·        תעדכנו את לקוחותיכם ואת שותפיכם על שינוי הכתובת: השאירו את מספר הטלפון הזמין שלכם. עדיף לעשות זאת כשבועיים מראש כדי למנוע הפסדים כספיים ובעיות אפשריות אחרות.

·        אריזת חפצים: מיינו את כל החפצים לפי קטגוריות וכתבו על הקרטונים מהי תכולתם כדי שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר על חיפוש פריט כזה או אח במקום החדש.

·         בחירת אחראים: הגדירו עובדים שיהיו אחראים על משימות שונות, כגון אריזה, הובלה והתקנת הציוד. זה יעזור למנוע כאוס ולזרז את התהליך.

  • חשוב גם להקדיש תשומת לב מיוחדת לשמירה על הציוד המשרדי - מדובר בציוד יקר הדורש טיפול זהיר במהלך ההובלה.

  • חשבו מראש כיצד ימוקמו עמדות העבודה, הציוד והריהוט במשרד החדש. זה יזרז את חזרת משרדכם לשגרה.

תכנון מדויק ומוקפד יבטיח לכם שקט נפשי, והמומחים שלנו יבטיחו את שמירת רכושכם.
התקשרו והזמינו את שירותי חברת אולג הובלות, כולל  סיוע בארגון המעבר למשרד החדש. כי מגיע לכם לעבור בקלות ובמהירות!

 

חשב עלות הובלה

פרטי קשר

עיר:
ראשון לציון

דוא"ל:
oleghovalot@gmail.com

טלפון:
052-6887006

Demo

Grayscale

Contast

Inverse contast

Brightness

Underline links

Readable font