מעבר משרד – כך עושים זאת!

עוברים משרד בקרוב? בשעה טובה! עם זאת, עליכם לקחת בחשבון כי מדובר במשימה לא פשוטה המצריכה תכנון מדויק מראש שיאפשר לעבור במהירות ומבלי להשבית את הפעילות העסקית. להלן טיפים מקצועיים שיסייעו לכם בכך:

1.      תכנון מדויק, כולל הערכת היקף העבודה הצפויה, רכישת ציוד וחומרי אריזה איכותיים. מומלץ לתכנן כיצד והיכן תמקמו את תכולת המשרד במקום החדש.

2.      חישוב מלוא ההוצאות. מומלץ לפנות למוביל מקצועי ואמין שיכין עבורכם הצעת מחיר. חברת אולג הובלות מקפידה לספק ללקוחותיה הצעת מחיר מדויקת.

3.      פתרונות אריזה מתקדמים. בגדול, תכולה משרדית מתחלקת ל-3 קטגוריות עיקריות: ציוד משרדי, מוצרי חשמל ורהיטים. חשוב להשתמש בציוד וחומרי אריזה איכותיים בהתאמה לקטגוריות הנ"ל וזאת למניעת גרימת נזק במעבר. לגבי רהיטים, נציין שרצוי להיעזר בשירותי פירוק והרכבה מקצועיים. כמו-כן, מומלץ לרשום על כל קרטון מהי תכולתו, במיוחד אם מדובר בפריטים שבירים ויקרי ערך.

4.      סיוע חברת הובלות מקצועית המתמחה בהובלות משרדים. חברת אולג הובלות מספקת שירותי הובלה מכל הסוגים, לרבות הובלות משרדים. כמו-כן, אנו מעניקים שירותים נלווים, כגון שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, שירותי מנוף (עד לקומה 23 כולל) ועוד. אנו ערוכים לכל אתגר מקצועי ומתחייבים לשירות איכותי ואמין.

רוצים לעבור למשרד החדש בראש שקט? פנו לחברת אולג הובלות! המקצוענים של אולג הובלות יתקתקו עבודה לשביעות רצונכם המלאה. עם אולג הובלות המעבר שלכם יהיה נוח, קל ולא פחות חשוב – בטוח! אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום!

לקבלת פרטים נוספים, כולל הצעת מחיר מדויקת, אנא חייגו: 074-7160088

 

חשב עלות הובלה

פרטי קשר

עיר:
ראשון לציון

דוא"ל:
oleghovalot@gmail.com

טלפון:
052-6887006

Demo

Grayscale

Contast

Inverse contast

Brightness

Underline links

Readable font